Taisyklių nemažai, bet maldauju perskaitykit, nes nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia.....
I. BENDROS TAISYKLĖS
1 Nereklamuojame kur papuola! Tam yra sukurta
speciali tema taigi ten ir reikškitės į valias, už bet kokią reklamą ne vietoj ir ne laikų bausim. Čia viena iš taisyklių už kurios laužymą atleidinėjama nebus, taigi būkit geri ir nedarykit problemų nei sau, nei mums
2. Flūdas. Stenkitės RPG jo išvengti, o jau jeigu mirtinai jo prireikia, bent jau atskirkite jį dvigubais skliaustais ((<-šitais->))
3. Mes NEATKARTOJAME knygos įvykių, taigi būkit originalūs, ir susigalvokit savo veikėjus, aišku jums nieks nedraudžia užsiregistruoti pvz Hario Poterio vardu, bet būtų smagiau, jeigu to nedarytumėt.
4. Mes jums leidžiame turėti kiek tik širdis geidžia acc. bet jeigu jau vieną turit burtininką, tai antras pageidautina, kad būtų arba psichas, arba goblinas, arba elfas arba dar koks velnias. Juk reikia įvairovės.
5. Labai prašytumėm rašyti lietuviškomis raidėmis, juk jeigu turim lietuvių kalbą tai ir vartokime ją
6. Keiktis GALIMA, bet nepiktnaudžiaukite tuo.
7. Būkime draugiški vieni kitiems, užgauliojimų mes netoleruosime, niekas nesako, kad RPG negalit turėt priešų, negalit ko nors nekęsti ar pan, bet visą tai ir turi LIKTI tik tarp RPG sienų. Pastebėję, kad ant ko nors užsisėdote ne tik RPG erdvėje BAUSIME.
8. Nepamirškite, kad jūsų veikėjai yra gyvi - todėl turi miegoti, valgyti, eiti į tualetą ir tai daryti ne vieną kartą į mėnesį.
9. Vartotojai kurie dar nėra priskirti jokiai grupei (t.y. jų nikas nėra nuspalvintas tam tikra spalva) RPG vaidinti negali.
10. Temas kurkit drąsiai, bet svarbu kad jos būtų laiku ir vietoj.
11. Nerašykite už kitus jų reakcijos, būsenos, nuotaikos ar pan. kiekvienas vaidinam už save.
12. RPG temose nesinaudokite daiktais kurių neturite, niekada nepirkote arba patys nepasigaminote.
13. Vienu metu dvejose vietose būt galima tik tuo atveju jeigu norit tuo pačiu metu dirbti ir ką nors kitą veikti. bet jeigu norėsit vienų metu nueiti į du skirtingu vakarelius, dubliuotis negalima.
14. Jūsų personažas žino tik tai ką pats matė, patyrė arba išgirdo, jis negali žinoti to ko jam nieks nepranešė.
15. Elkimės logiškai, jeigu jus kas nors užpuolė iš nugaros nerašykite, kad jus paskutinę akimirka išgirdote tą žmogų ir išvengėte užkeikimo arba nudūrėte jį peiliu.
16. Kiekvienas privalo susikurti turimų daiktų temą (
Čia) ir susirašyti kokius daiktus turi, vos tik įsigysite ką nors naujo iš karto turite savo temą papildyti. Bet kurdamiesi ją neprirašykit, kad turit kokių nors retų, neįprastų daiktų jeigu jų niekada nepirkote, galite susirašyti tik paprastus, įprastus daiktus.
17. Nepamirškite ir gatvių, laiptų, koridorių ir pan. Šios temos sukurtos tam, kad jas naudotume, jūsų personažas "teleportuotis" iš vienos vietos į kitą negali (nebent jis keliauja oru)
II. RPG TAISYKLĖS BURTININKAMS
1. Visi naujai prisiregistravę burtininkai gali registruotis pirmakursiais, antrakursiais, trečiakursiais arba ketvirtakusiais, jūsų pasirinkimas. Suaugusiais registruotis GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA
PASTABA: Laikinai leidžiama registruotis suaugusiais žmonėmis
2. Į bendruosius kambarius (VN bendrąjam kambariui tai negalioja, nes ten reiks įminti mįslę), direktorės kabinetą galit papulti
tik pasakę slaptažodį, bendrųjų kambarių slaptažodžius galit sužinoti pas savo koledžo prefektus, koledžų vadovus, mokyklos seniūnus, arba direktorę (nors pastarosios su tokiomis nesąmonėmis geriau netrukdyti), direktorės kabineto slaptažodį žino tik mokytojai. Neklauskit slaptažodžių per pm'ą viskas turi vykti RPG erdvėj, juk jūsų personažai NĖRA ekstrasensai, jeigu jums nieks slaptažodžio asmeniškai nepasakė jūs
negalite jo žinoti kad nebūtų tokių nesąmonių kaip "žinau slaptažodį, nes perskaičiau kaip mokytoja jį pasakė kažkam kitam".
3. Jeigu įeisite į bendrąjį kambarį ar direktorės kabinetą nepasakę slaptažodžio, jis jums kaip sakant užsidarys visiems laikams, žodžiu jūsų personažas bendrojo kambario (ar kabineto) daugiau niekada nebematys.
4. Leidžiama mokykloje steigti įvairias grupuotes, būrelius ir pan. tik iš anksto reikia apie tai informuoti savo koledžų vadovus, o tie savo ruoštu privalo informuoti mokyklos direktorę..
5. Kai kurie personažai bus ypatingi - metamorfmagai, vilkolakiai, vampyrai, šnypštūnai ir pan. tie žmonės bus atrinkti burtu keliu ir informuoti vos tik pasirašys biografijas. Patiems šių išskirtinių savybių pasirinkti
negalima, taip pat nevarginkit adminų prašaliodami, kad leistų jums būti vienokiais ar kitokiais, nes į jūsų norus šiuo klausimu, deja, tikrai nebus atsižvelgta.
6. Šnypštūnai galės atidaryti paslapčių kambarį ir išlaisvinti tenais tūnančią pabaisą - basiliską. Bet tą basiliską patys ir turės vaidinti, norint šnypštūnams vaidinti basiliską
nereikia kurtis naujo acc, užteks tiesiog rašyti kita spalva.
7. Baigę mokyklą visi
privalo įgyti profesiją, mums bedarbių nereikia.
8. Baigę mokyklą taip pat galėsit priklausyti mirties valgytojų grupuotei. Bet tai
nėra profesija greičiau jau savotiška "užklasinė veikla"
9. Burtininkus ar kitas būtybes žudyti galima. Nužudytieji gali pasirinkti ar nori tęsti savo gyvenimą kaip vaiduokliai ar iš karto susikurti naują personažą.
10. Hogvartse neveikia jokie elektriniai prietaisai, taigi nepradėkit šnekėti telefonu ar pan.
11. Į Hogvartsą atvykti ar iš jo iškeliauti oru yra neįmanoma.
12. Paskutiniame kurse esantys mokiniai ir mokyklą baigę burtininkai gali ministerijoje laikyti keliavimo oru egzaminą.
13. Suaugę žmonės gali tapti animagais, bet tik sulaukę adminių leidimo ir privalo nuvykti į ministeriją prisiregistruoti.
14. Visi naujai prisiregistravę privalo susikurti gringotso banke saugyklą - nebus saugyklos nebus ir pinigų.
15. Prieš pradėdami eiti į mokyklą Skersineme Skersgavyje turit susipirkti visas mokyklines prekes. ((
sąrašas))
16. Nuo kerų galit išsisukti daugiausiai 3 kartus iš eilės, paskui bent du kartus kerai jus turi pasiekti ir paveikti. neprisigalvokite ten neperšaunamų liemenių ar dar kokio briedo.
17. Per mokslo metus mokinys turi atlikti 8 namų darbus ir išlaikyti, bent 5 egzaminus. Mokinys idealiai (N įvertinimu) išlaikęs daugiau nei 5 egzaminus gali būt perkeltas iš kart per 2 kursus.
18. Nuo 6 kurso mokiniai gali įsigyti parduotuvę arba kavinę ir papildomai sau taip prisidurti pinigų.
19. Žmogus pabučiuotas psicho ir pats tampa psichu.
20.Naujokai pirmiausia ką turi padaryti, užpildyti
biografijas ir atlikti
paskirstymo testą kol to nepadarysite, mes jūsų nepriskirsime jokiam koledžui ir paprasčiausiai nenuspalvinsime.
21. Pirmieji paskirti į kokį nors koledžą Gali pradėt vaidint nuo penkto kurso ir tapti koledžo prefektais!
22. Jeigu ką nors nusipirkote, nuo savo sąskaitos Gringotse turite nusiimti pinigus (arba pardavėjas juos turi nuimti), o jeigu pardavėte - prisidėti (arba pirkėjas turi juos pridėti) taip pat visi dirbantys žmogiukai mėnesio gale prisideda po 40g. arba darbdavys jums juos pridės. Taip pat gringotse galit pasidėti įvairius daiktus.
23. Iš mokyklos teritorijos mokslo metų eigoje mokiniams išeiti draudžiama nebent juos išleidžia į Kiauliasodį.
24. Pirmakursių amžius 12m, Antrakursių 13m. ir t.t. kai esate perkeliamas į kitą kursą jūsų amžius automatiškai padidėja. Jau baigusių mokyklą personų amžių susigalvojate patys.
25.Naudoti galima tik sąraše surašytus burtažodžius. Prašom neprisikurti kažkokių naujadarų. ((
Sąrašas))
26. Kiekvienas naujas koledžo mokinys savo koledžui uždirba po 5t.
27. Mokytojai į mėnesį privalo pravesti nors vieną pamoką.
III. TAISYKLĖS NAMŲ ELFAMS
1. Visi elfai privalo prisiregistruoti
ministerijoje, kitaip nieks jų nenuspalvos
2. Jūsų pareiga tarnauti burtininkams, taigi elfai
negali būt be darbo, eikit per šeimas ir siūlykitės būti jų namų elfų, jeigu nenorit tarnauti kažkokiai šeimai, galit dirbti Hogvartse, ten jus mielai priims, bet vis tiek prieš pradėdami dirbti turit apsilankyt pas mokyklos direktorę ir susitarti dėl darbo sąlygų.
3. Elfai negali apkalbinėti savo šeimininkų, negali jiems meluoti, arba nevykdyti jų įsakymų, nebent yra kažkokia mirtina reikemybė taip pasielgti, bet netgi tuo atveju po nusižengimo jus privalote save nubausti.
4. Nors elfų kasdienybė atrodo siaubinga nieks jums nedraudžia, draugauti arba pyktis su burtininkais, taip pat šeimininkui leidus galit kelti vakarelius, į kuriuos pasikviesite savo draugus elfus ar burtininkus ar dar ką, viskas priklauso nuo jūsų fantazijos.
5. Elfams burtininkų apribojimai negalioja - jie oru gali keliauti visur kur tik panorėję.
IV. TAISYKLĖS GOBLINAMS
1. Jūsų vienintelė pareiga saugoti Gringotsą, būkit malonus tai ir darykit. Gringotse jus turite aukščiausią ir neribojamą valdžią. Naudokites ja garbingai.
2. Nepamirškite, kad goblinai ir "lazdelių turėtojai" nesutaria, taigi įsijauskite į vaidmenį ir panervinkite juos ;D
3. Goblinai taip niekina burtininkus, kad nieks jų neprivers eiti kur nors registruotis, tai ir nereik, tiesiog man arba briannai parašykit į pm ir mes jus nuspalvinsim ;D
V. TAISYKLĖS PSICHAMS
1.Visi psichai turi prisiregistruoti
ministerijoje, kitaip jų niekas nunuspalvos.
2. Psichai saugo Azkabaną - tai ir darykite, jūsų didžiausias troškimas žmogui atimti visą laimę, didžiausias jūsų gyvenimo džiaugsmas - ką nors pabučiuoti. Nepamirškite to, vos tik gavę oficialų leidimą (ir nebutinai) tuoj pat iš ko nors atimkite sielą.
3. Psichai gali bendrauti tarpusavyje, mylėti viens kitą, bet jokiais būdais ne kitas magiškas būtybes!
VI. TAISYKLĖS KENTAURAMS
1.Visi kentaurai turi prisiregistruoti
ministerijoje, kitaip jų niekas nunuspalvos.
2. Kentaurai gali turėti sau namukus uždraustajame miške, ten kurti šeimas, burti ateiti ir pan...
VII. TAISYKLĖS DVASIOM
1.Visos dvasios turi prisiregistruoti
ministerijoje, kitaip jų niekas nunuspalvos.
2. Prisiminkite, kad dvasioms nereikalingos durys, taigi nesivarginkit, eikit kiaurai sienas
Adminai visada teisūs ir pasilieka teisę taisykles papildyti.